Pedagógusoknak

Share

A témakör létrehozásával az volt a célunk, hogy a pedagógusok, tanárok, oktatási szakemberek részére egy olyan módszertani gyűjteményt és példatárat állítsunk össze, ami a hiteles weben keresztüli levéltári források gyakorlatorientált használatát mutatja be. A pedagógusokat, külsős oktatókat szeretnénk tájékoztatni a hiteles források elérhetőségeiről, felhasználási lehetőségeiről, valamint új módszereket, ötleteket tartalmazó tananyagot szeretnénk biztosítani a változatos, országos, illetve speciálisan helyi programszervezéseikhez, oktatási tananyagaik kidolgozásához. Az e-learning tananyagok létrehozását a Nemzeti Kulturális Alap támogatta. 

Témához kapcsolódó feladatok
cím szerint
idő szerint
150 perc
Az új Oktatólapok projekt bemutatása és levéltár-pedagógiai hasznosulási lehetőségei
Csonka Laura: Az új Oktatólapok projekt bemutatása és levéltár-pedagógiai hasznosulási lehetőségei
120 perc
Variációk egy témára: családtörténeti óratervek levéltári adatbázisokkal
Csonka Laura: Variációk egy témára: családtörténeti óratervek levéltári adatbázisokkal
120 perc
Játékosítás a levéltári adatbázisok felhasználásával
Demjén Ágnes: Játékosítás a levéltári adatbázisok felhasználásával
120 perc
A GULAG adatbázis gyakorlati hasznosítása a levéltár-pedagógiában
Demjén Ágnes: A GULAG adatbázis gyakorlati hasznosítása a levéltár-pedagógiában
150 perc
Mesélő források a magyar és a külföldi gyakorlatban
Hecker Henrietta: Mesélő források a magyar és a külföldi gyakorlatban
4 perc
Iskolai közösségi szolgálat
Iskolai közösségi szolgálat a Magyar Nemzeti Levéltárban
120 perc
Történelemtanítás online adatbázisokkal
Kojanitz László: Történelemtanítás online adatbázisokkal
180 perc
Kosáry Domokos Történelemverseny ‒ döntő előtti feladat
Kosáry Domokos Történelemverseny ‒ döntő előtti feladat
60 perc
Kosáry Domokos Történelemverseny – 2. forduló
Kosáry Domokos Történelemverseny – 2. forduló
150 perc
Levéltári adatbázisok ismertetése és használata a gyakorlatban
Török Ádám: Levéltári adatbázisok ismertetése és használata a gyakorlatban